tisdag 3 februari 2009

Summering v 4

Nu har vi gått på isodieten i totalt 27 dagar med idag inräknat. Vi kommer att köra på i 3 veckor till fram till den 21/2 har vi sagt.

Får väl se hur det går, börjar bli rätt enformigt med vissa maträtter. Blir också lite irriterad på när man ser löpet på en del tidningar om den nya ISO maten och man glad i hågen köper sig ett ex och det visar sig bara vara de recept man redan har i boken. Lite nyheter tack!

Hennes träning under 4:e veckan:
Mån: 40 min Spinning, 2x30 promenad
Tis: 6o min Bodypump
Ons: 3o min promenad, 12 min (2km) Löpband, 35 min Cirkelträning
Tors: 2x30 min Promenad
Fre: 30/25/45 min Promenader
Lör: 35 min Cirkelträning, 60 min Step
Sön: Vilodag

Hans träning under 4:e veckan:
Mån: 30 min promenad
Tis: 30 min promenad
Ons: 30 min promenad
Tors: 30 min promenad
Fre: 30/45 min promenad
Lör: -
Sön: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar