måndag 9 februari 2009

Summering v 5

Nu har vi gått på isodieten i totalt 33 dagar med idag inräknat. Senaste dagarna har dock inte blitt att vi följt boken till fullo. Var bortbjuden på middag i lördags men fick otroligt bra och rätt mat vilket uppskattas.
Sen så har hon varit drabbad av en magbacill så det har inte blivit alla måltider och rätt mat utan mycket gröt och bananer.

Nu har vi endast 2 veckor kvar, och förhoppningsvis ska dessa gå lika bra och sedan kommer vi ställa om till GI men ändå behålla en del av maträtterna från ISO. Men vi kommer att vänta ett tag innan vi återanvänder dom *S* Men tanken ska vi ta med oss,

Hennes träning under 5:e veckan:
Mån: 50 min Gympa
Tis: 27 min Löpband 5 km
Ons: 60 min Spinning/Styrka
Tors: 11:20 min Löpband 2 km, 45 min Core
Fre: 30 min Promenad
Lör: Sjukling
Sön: Sjukling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar