tisdag 17 februari 2009

Summering v 6

Nu har vi gått på isodieten i totalt 41 dagar med idag inräknat.

Och frågan är nu om vi redan sett det som vi slutat eftersom vi är inne på sista veckan. Denna vecka har vi inte matplanerat utan äter av det som finns hemma och tar dagen som den kommer med recept etc.
Detta kanske inte är så smart med tanke på hennes senaste resultat men vi får hoppas att det går vägen!

Till helgen ska vi börja planera hur vi ska gå vidare efter detta, vilken slags GI kost vi ska gå vidare in på.
Kommer nog att fortsätta med denna blogg men det kanske får bli ett namnbyte på den eftersom det inte kommer bli renodlad isodietmat i framtiden.

Hennes träning under 5:e veckan har inte blivit så flitig då hon var krasslig efter magbacillen längre än väntat:
Mån: 95 min Promenad
Tis: 45 min Promenad
Ons: 55 min Promenad
Tors: 45 och 30 min Promenad
Fre: 45 min Promenad, 120 min spinning/styrka
Lör: Turistande med en massa gång
Sön: Vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar