torsdag 23 april 2009

Impedansmätning

Hon har nu varit på en ny mätning och den var som hon fasade lite sämre än senast. Men fortfarande bättre än i dec-08.



Men får glädjas åt detta istället:

Konditionstest 11/2-08
Syreupptagningsförmåga: 3,2l/min
Testvärde: 43,6
Konditionstal (%): 106,8

Konditionstest 30/10-08
Syreupptagningsförmåga: 3,45
Testvärde: 46,6
Konditionstal (%): 108

Konditionstest 23/4-09
Syreupptagningsförmåga: 3,9
Testvärde: 53
Konditionstal (%): 116

Så från 3:or och 4: or i betyg sen tidigare är jag nu uppe i 5 på alla värden = ) Så nu ska även det bli mer muskler av hennes fett nu när konditionen är i topp!

Enligt invägning på denna våg så var det på 72,5 för självklart så missade hon det hemma i morse när hon stressade iväg. Men eftersom det är en annan våg så blir det ingen notering på denna vikt.

4 kommentarer:

  1. Grymt! Jätte häftigt att du har gjort sådan här mätning :) Blir riktigt avundsjuk att man inte kom att tänka på det!

    Kul att du lade upp tipset, själv skall jag komponera ihop i helgen tänkte jag. Det börjar bli dags för grillpremiär och då skulle det inte sitta fel med kyckling file med potatis och tuk yoghurt med sweet chili. Oj vad jag blev sugen på att grilla :)

    Kanske kan man byta ut lätt kesellan mot yoghurten? Jag hoppas vi kan hitta på lite recept! Enkelt är det iallafall!

    Jag ser fram emot din invägning på lördag, det okmmer nog gå toppen! Bra kämpat och kul med konditionen, allt är som sagt inte bara vikt! Pepp!

    SvaraRadera
  2. Vart gör man en sådan där mätning i Stockholm? Det hade varit häftigt att testa på.

    SvaraRadera
  3. Imorgon kör jag igång igen! Hoppas på att bli lite flitigare med skrivandet då! Grymt kämpat från er. Jag har också gått upp lite sen jag slappade av, men nu skall jag ta tag i allt igen!

    SvaraRadera
  4. Nu får du väl faktiskt ta och aktivera dig ;) Det har snart gått en hel månad, vad är det för stil!

    SvaraRadera