tisdag 27 januari 2009

Dag 20 - Kväll

Hon har varit på bodypump igen, skönt pass. Man väljer ju själv hur slut man vill bli. Men hon fegar nog med vikterna och ska nog öka lite till nästa vecka.

Till middag var det lax med sallad, gott var det och riktigt välbehövligt efter träningen!

Idag har hon haft ett par byxor på sig som knappt gick att stänga för ett par veckor sedan, känns så himla skönt! Börjar känna hur kroppen förändrar sig, hoppas bara på att det där som en gång var en midja snart ska börja komma fram igen!

Rätt sjukt egentligen att man på 20 dar har tappat 3,3 kg och några centimetrar runt magen och man har ständigt gått mätt och belåten! Hoppas verkligen att det fortsätter i samma takt!

På jobbet är det några kollegor som börjar få upp ögonen för detta och jag ska visa dom lite ur boken i veckan har jag tänkt så dom ser vad det hela handlar om.

1 kommentar:

  1. Åhh vad kul att få på sig byxor som varit väldigt tajta innan! Jag har också ett bra som är såna där byxor som vissar att nu är "smal", den det dröjer nog ett tag till.

    Jobbigaste med vår spinn-off var ju att de ställde fram kaka till varje fika, både på för- och eftermiddag.

    Jo, jag tror min vikt är rätt jämtfördelat, därför är det väldigt lurigt.

    Snackade idag med en jobbarkompis som gått på viktväktarna och hon gick ner 20kg, men det tog henne 1,5 år (ca 0,5kg i veckan). Men hon har gått upp allt igen... åhh man hoppas verkligen man kan hålla detta sen.

    SvaraRadera