söndag 25 januari 2009

Summering v 3

Nu har vi gått på isodieten i totalt 18 dagar, fortfarande mer tid kvar än vad vi avverkat. Men å andra sidan så går det ingen nöd på oss ännu.

I helgen har vi lyxat med färsk frukt såsom melon och ananas, Naturella nötter och ikväll har vi latg fram lite 86% choklad. Låter som om vi inte gör annat än att lyxa. Men vi försöker hålla det smått och till helgen,

Så vad tycker vi efter ännu en vecka?

Hon: Lättsam vecka i matväg, mycket mat och denna vecka har allt smakat bra !

Hennes träning under 3:e veckan:
Mån: 60 min Styrka/Core
Tis: 6o min Bodypump
Ons: 30 min Spinning, 3o min promenad
Tors: 45 min Core
Fre: 60 min Spinning/Styrka
Lör: Gick omkring i flera timmar i lugn takt, passerade 11000 steg på stegmätaren
Sön: Vilodag

Han: Kul att det fortsätter åt rätt håll. Konstant mätt och ingen diet som gör att man är inte hungrigare än vad man är annars.

Hans träning första veckan:
Mån: 30 min promenad
Tis: 30 min promenad
Ons: 30 min promenad
Tors: 30 min promenad
Fre: 30 min promenad
Lör: Gick omkring i flera timmar i lugn takt, passerade 11000 steg på stegmätaren
Sön: Vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar