torsdag 29 januari 2009

Dag 22 - Det stora provet

För första gången så blev det mat ute sen vi började med isodieten för henne.

Lunchrestaurangen hade buffé så man fick välja mellan: Ärtsoppa med pannkakor, stekt ris med skinka, kokt fisk med champinjoner och brynt smör.

Hon valde en potatis och fisk, tog faktiskt även lite smör på fisken. La sedan på ett ordentligt lass med sallad, bönor, majs och morötter. Kändes som en bra isomåltid men man fick ändå känslan av att det var fel fel fel.
Dåligt med de mellanmål hon varit van med på sistone men det blev frukt vid fikastunderna istället för kakor och bullar. På morgonen vid kursstarten serverades kaffe och smörgås, valde då att bara ta en slät kopp kaffe.
Hade även med lite naturella nötter som jag tog en näve av under eftermiddagen.

Idag har hon även unnat sig en del nya kläder, kändes bra i provhytten då en del kläder satt oförväntat bra. Några centimeter till, mindre kärlekshandtag och mer midja så är jag nöjd med min kropp!

1 kommentar:

  1. Jag har inte vågat mig in i provhyllen än. Skall nog vänta några veckor/kilo till. Va kul att du redan märker en skillnad, jag tycker inte jag gör det än men det kommer nog. Känner mig dock piggare, men det kanske är en kombination med en bättre kost och mer motion. Denna veckan har jag inte sovit tillräckligt mycket och visst kan man vara trött men inte den sjuka tröttheten då man är matt i kropp och själ. Härligt!

    SvaraRadera