söndag 1 mars 2009

Summering v 8

Ja då var första veckan utan isodieten avklarad..... hur gick det?
Med tanke på att hon hade besök tors-sön av en kompis så blev det en hel del icke ISO och GI mat. Vilken även inkluderar en del öl och vin. Så vid invägningen på lördag är hon glad att vågen 'bara' visade +0,7.
Men om det visar plus även nästa lördag så får hon nog fundera på vad hon stoppar i sig!

Han däremot är superduktig och har tappat ytterligare 0,8 kg!

Hennes träning under 8:e veckan:
Mån: 30 min promenad, 60 min Spinning/Styrka
Tis: 30 min Promenad, 45 min Spinning, 35 min Promenad
Ons: 60 min Stavgång
Tors: 15 min (3 km) Löpband, 35 min cirkelträning
Fre: 80 min Promenad
Lör: 60 min Stavgång
Sön: 60 min Promenad

Hoppas på en ännu en bra vecka med mat och träning! Kommer att lägga upp en del nya recept och har ändrat i menyn till vänster. De tidigare recept vi lagt upp är direkt tagna från boken 'isodieten' och står nu under ISO recept.
Kommer att fylla på med GI recept, både tagna från GI viktkoll och egenkomponerade. Ser fram emot att få förslag på recept från er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar