onsdag 7 januari 2009

Dag 1 - Lunch

Maten var inte så pjåkig ändå så jag har fått i mig 2 mål mat som varit mättande = )

Nu är det 2 timmar efter lunch och ser hur en arbetskamrat sitter och tuggar på något... Jag ska stå emot, är för den delen inte ens sugen på något.

Men det blir ju mer när man börjar med något sådant här att allt blir en fix idé kring mat. Man vill äta allt och inget. Ja kanske inte så här första dagen men jag vet att det kommer att komma.

Har precis mailat Han för att se om vi ska mötas upp på vägen hem från jobbet och ta en promenad tillsammans hemåt.

Har även läst en hel del på nätet idag om isodieten och det är ju inte många positiva ord och tankar om den. Men jag ska inte låta det bekomma mig utan istället se det som en större utmaning och ro i land med detta.
Eller så blir det en ursäkt för ett misslyckande....

Planen är att efter dessa 7 v att återgå till GI och börja i stadie nystart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar