söndag 18 januari 2009

Summering v 2

Ja då var ännu en vecka snart slut med isodieten, 11 dagar totalt.

Så vad tycker vi efter ännu en vecka?

Hon: Denna vecka har gått över förväntan. Trodde att man skulle börja lessna och känna sug efter allt som man är van att trycka i sig.
Maten är helt ok, vissa maträtter testas bara en gång då det inte är några smaksensationer. Man ser redan att maträtter kommer tillbaka på veckoplaneringarna.
Jag är hoppfull inför nästa vecka! Och hoppas även då på ett trevligt resultat!

Hennes träning första veckan:
Mån: 60 min Bodypump
Tis: 3o min promenad
Ons: 60 min spinning/Bodypump, 3o min promenad
Tors: 45 min Core
Fre: 65 min promenad
Lör: 30 min promenad, 60 min Step
Sön: 60 min Step (Ikväll)

Han: första veckan funkade ganska bra , hungrig verkar man inte behöva bli iaf . Får dock lite sötsug då å då, men än så länge har det inte varit några större problem .
Dock har det blivigt väldigt mycket fisk , men detta skall ändras till nästa vecka . I övrigt flyter veckorna som vanligt det ända som är lite annorlunda är matlagningen.
Eftersom jag nästan alltid har kört med matlåda till jobbet så blir det längre tid vid spisen varje kväll då man får laga tre måltider varje kväll (frukost , lunch , middag). Men eftersom jag tycker att matlagning ändå e rätt kul så känns det helt ok . 7 veckor kommer nog att bli långt men det är bara att bita ihop och förhoppningsvis kunna leva lite sundare överlag .

Hans träning första veckan:
Mån: -
Tis: 30 min promenad
Ons: 30 min promenad
Tors: 30 min promenad
Fre: 65 min promenad
Lör: -
Sön: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar